Ey gökyüzü nedir bu kadar talihsiz gelen? 
     Ey aşkın harab ettiği zihnim, Ey hatası makul olmayan dili zehir zemberek saçan,
    Nedir susmak ?
    Anlamaz kalbim, dilim çözülmez. Ey yüreği dinsiz,bayraksız bedenim,
    Ey varlığı bir yokluk kadar kor,
    Açlık çekmek gibi, kusmak gibi tüm maddiyatı, düşmek gibi öyle çıkmak teninden,
    Söyle nedir susmak ?
   

     Hatırlamak bütün deliliği zaman zaman,
     Hataları haykırmak, yeryüzü sevdanın yüzü olmuşcasına kana kana içmek aşkı,
     Ey hatırlamak..  Tüm bu tabiatı avuçlarına sığdırmak,
     Ellerinden kor menekşeler eksilmeyen, gamzesi acıklı hikayesi sessizlik olan,
     Söyle bana nedir susmak ?


    Kırılan bir boyun gibi sallanır yüzün boş saksılarda,
    Pencere pervazlarına kurutulmuş hayallerinden saklarsın
    Her şeyi bilir lakin her şeyden korkarsın,
    Ey hırkası yalnızlık kokan,
    Sarılırken ürktüğüm, düştüğüm zaman zaman
    Söyle bana nicedir bu susmak ?



     Ey güneşi tenime küstüren, geceyi üstüme giydiren,
     hüznü kabahatsiz, bakışları suçlu,
     Ey yalnızlık söyle bana.
     söyle ki sıyrılıyım tüm kefenlerden
     korkularım sıçrasın uykularımdan,
    Adım yaşasın, yaşayayım bir kez olsun kurtulup musalladan 
    Söyle bana nedir susmak ? 



    Ey kabahatim,
   Ey lal, ey karanlık ey eşrefsiz sevdalanan
   var gücümle kazsam tüm çukurları kurtarabilir miyim seni ondan ?
   Ey tüm boşluklarım, tüm utançlarım 
    Gayb-ı bilen yüreğim, aşkı içen dudaklarım 
    Bıkma, söyle bana nicedir bu susmak ?

Yorumlar

  1. Susmak...sadece sana susmak son koncertoyu dinlerken hürmetle susmak..
    Ben sadece sanat karşısında susarım.Birde sanata sebep sen...
    Avuçlarından değil acun çıksın tamu ben genede susarım..
    Hirkam yalnızlık ve tütün kokuyor otururken veranda da sallanırken sandelye o giritci eşlik ediyor sana eşlik eden kuşlara..Korkma Manolya bak yanındayım sema bize dans ediyor bu gece..
    Bakma ağzım pistir ama yüreğim temiz seferlerimden kanlı geldim..
    Eyyubi gibi ama sen Kudüs'sun çekemem çölü yaran kılıcı kinandan
    Şemsin pervaneleri gibi kapar gözlerimi düşerim sinemde ki ateşine Hadi be Manolya bana bir ışık ver yakayım tüm yolları... Yakayım senin için tüm sönen yıldızları.Eh be Manolya hala mi anlamazsın lâl olan ben değilim golgende ezilen acun karanlık olanda boşluğumuz..Manolya bekle az kaldı biliyorum hissediyorum..Eninde sonunda..Yunus'un dergâhına , Rumî nin Tebrizliye , Paris'in fetihi Antonious gibi , denizlerin efendisi Barbaros gibi olucam..Sen Alamutsun..Ben Sabbah olucam ama sen bana sabah olunca...
    Bak Manolya Casablanca..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

WALL/1840

1058 -Dün- Hekate-

H-A-T-H-O-R